כניסת השבת | 19:29
צאת השבת | 20:34

כ"ה סיוון תשפ"ב 24.6.22

פרשת קרח

מנגינה, אוטנטיות- לעבור מסך איגרת להורים • ברכות לסוף שנה • מנהל החט"ב • מנהלת החט"ע • לומדים ומצטיינים • טיול שנתי "א   מסיבת סיום מחזור כ"ד   מסיבת סיום י"ב 1   תחזרו בשלום •  עשינו היסטוריה • פעילות יחודית • לא נפסיק לשיר • ניסוי חברתי ברשת • פעילות סוף שנה י'2 • מוקירים תודה י"א2 • נתינה מהלב • גם היא באצילים • טיול סוף שנה צוות • השליחות שלי • טקס מצטיינים שכבת ז' • הקשר הרב דורי

מנגינה, אוטנטיות- לעבור מסך

אורי כהן
מנהל ביה"ס

בס"ד
הורים נכבדים, תלמידים חביבים צוות יקר

השבת נקרא את פרשת קורח.

האם מחלוקת היא חשובה או לא חשובה?  האם הנהגה היא דמוקרטית או הירארכית?

כיצד ניתן לקבל את העובדה שקורח יוצא כנגד משה, שעליו נאמר "והאיש משה עניו מכל אדם" ? איך ייתכן שעל משה אמרו קורח ועדתו: "ומדוע תתנשאו"

ולכאורה אם כל מה שקורח מבקש בעצם הוא את האפשרות לבחור את המנהיג אז מדוע הוא נענש?

נראה שהתשובה לשאלה זו היא המנגינה שבה נאמרים הדברים…

מסתבר שקורח אינו "צועק" בשם הצדק !!

את קורח לא מעניין כיצד בוחרים מנהיג !!

את קורח מעניין קורח !!!

קורח משתמש בטיעון של הדמוקרטיה ככלי כדי שהוא יוכל להיבחר !!!

מה שיוצר את ההבנה שאלו הם הדברים היא המילה אוטנטיות – הדברים כפי שהם נשמעים מפיו של קורח אינם "עוברים מסך" אצל האחרים וקורח נשאר קרח מכאן ומכאן

קהילת ריגלר היקרה,

והנה הגיע הרגע, בו אנו, שוב, נפרדים משנת הלימודים תשפ"ב ויוצאים לחופשת הקיץ שתחזיר אותנו בסיומה אל המסלול הבא והמרגש שממתין לנו. 

השנה שחלפה, אתגרה אותנו , שוב, באתגרים שלא נודעו במחוזותינו, ושוב, נפתח בפנינו בשנה החולפת צוהר שחשף אותנו בפני הכוחות הטמונים בנו. גילינו שעל אף כל האתגרים יכולנו להם !!!

עשינו הכל כדי להעניק לכם כלים מיטביים לכל אחת ואחד מכם, כדי שתוכלו להגשים את הפוטנציאל האישי, הלימודי והחברתי הגלום בכם. 

הצוות הייחודי שלנו אפשר לכם חוויית למידה מותאמת לעידן הנוכחי שאפשרה לכם לפתח כישורי למידה בעידן של ידע ודיגיטציה, בדגש על תורה, מדעים, טכנולוגיה ואמנויות, וכל זאת בשילוב מעורבות חברתית גבוהה המעודדת למצוינות חברתית-ערכית ומצוינות לימודית.

לפני מספר ימים זכינו להכרה לאומית במצוינות שלנו, הכי טובים בחינוך, זכינו בפרס חינוך ארצי !!!

 

הצלחנו להביא 99.3% מבוגרינו בתשפ"א לקו הגמר של ה"זכאות לבגרות" !!!

 

זכינו בהכרה שהצוות שלנו הוא הכי טוב: המורה ליאור פריאל, נבחר ה למורה מצטיינת במחוז תל אביב!!!

 

זכינו להכרה בערכים שאנו מקנים לתלמידינו לפעול למען החברה: תלמידינו אלעד אברה (י"ב) נבחר לפעיל מצטיין מחוז במחוז תל אביב.

 

המשכנו בתנופת פיתוח חללים וסביבות למידה תומכות ומצליחות המאפשרות התפתחות ומימוש עצמי, מהיפות  והמתקדמות בארץ תוך הענקת תחושת בית ומשפחה לכל אחת ואחד מתלמידינו 

 

עם יציאתנו לחופשה אני מאחל לכם שתמשיכו להפוך את התבונה, הסקרנות והיצירתיות   לפירות בשלים, ללמידה מהנה ולהצלחה והכי חשוב –
האמינו בעצמכם !

אורי  כהן 
מנהל בית הספר

ברכת סוף שנה מנהל החט"ב

דני אליהו
מנהל חט"ב

הורים ותלמידים יקרים
שלום רב

שלמה המלך כתב בספר קהלת ״טוב אחרית דבר מראשיתו״ או כמו שאנו אומרים ״סוף טוב-הכל טוב״.
מחצית ב׳ מסתיימת בימים אלה ואיתה גם שנת הלימודים.

שנה שבה זכינו בפרס היוקרתי ביותר במערכת החינוך "פרס החינוך הארצי".

פרס זה משקף יותר מכל את הוקרת משרד החינוך להישגים הגבוהים בכל המדדים שאליו הגיע בית ספרנו.

בפרס זה זכינו הודות להשקעה ומסירות של צוות בית הספר החל מכיתה ז' ועד לתעודת בגרות מצוינת למסיימי יב'.

גם במהלך חופשת הקיץ נמשיך בתגבור הלימודי במסגרת ״בית הספר של הקיץ״. מורי בית הספר ימשיכו ללמד בבית הספר ויכינו את ילדיכם לשנת הלימודים הבאה באופן מיטבי. 

ברצוני להודות לכם ההורים על שיתוף הפעולה אתנו לטובת ילדיכם וכן להודות לצוות המורים היקר של בית הספר על ההשקעה וההוראה המקצועית לאורך כל השנה.

גם בחופשה אני זמין בכל נושא במייל: 2522347@gmail.com 

חופשה נעימה וקיץ בריא
דני אליהו
מנהל חט״ב ״ריגלר״

ברכה לסוף שנה מנהלת החט"ע

ורדה ריקלין
מנהלת תט"ע

צוות ריגלר היקר!

"זה הרגע
הנה באה השעה
מה תביא איתה הרוח…" (קובי אפללו)

הנה הסתיימה לה שנה

רק מי שעוסק בעבודת החינוך, מודע למידת ההשקעה הדרושה.
מה שנראה לאחרים כמובן מאליו, הוא פרי עבודה מפרכת.
אני רוצה להודות לכם על שנה של עשייה אינסופית, של מסירות התמסרות, של התמדה. החום והאהבה שהרעפתם על התלמידים הפכו את השנה הזאת לאבן דרך בגיבוש זהותו המוסרית, החברתית, הרגשית והשכלית של תלמידי  בית הספר. ועל זה זכה תיכון ריגלר לפרס החינוך הארצי לשנת תשפ"ב

תודה שעשיתם את הבלתי מובן מאליו – כמובן מאליו.
לעונג ולכבוד היה לי לחלוק את המסע הזה איתכם.
הדרכתם, הובלתם, עודדתם, הפכתם את המהמורות
למישור וסילקתם אבני נגף.

יודעת אני שפרס החינוך שקיבלתם יהיה מנוף להישגים חינוכיים וחברתיים נוספים שעוד נכונו לכם בהמשך הדרך

מאחלת לכם צוות יקר המשך הצלחה. שאו ברכה בכל מעשה ידיכם

חופשה נעימה

ורדה ריקלין

מנהלת חט"ע

צדיקים, כבר הצבעתם היום?

כיתת מצויינות (ז') מתמודדת בתחרות "לעוף על יזמות", תחרות ארצית לפיתוח יזמות.
המוצר שהם תיכננו נקרא צמ"ח – צמיד מציל חיים, והוא יכול להציל חיים של אנשים רבים.

Piscine GIF - Drown Drowning Sea - Discover & Share GIFs

עיזרו לנו לפרסם את היוזמה המופלאה: ליחצו על הכוכב בקישור, כל קול חשוב. מי שמצביע משפיע!

Our Man in Damascus

Hagit Kiesar
English teacher

This year during the English lessons at Rigler School , we have taught about the great lsraeli spy Eli Cohen
The pupils have learnt about Eli' s great personality and actions.
The pupils in grade 8 were also tested about it.

We've prepared a video in honour of this amazing special man Eli Cohen.

 

לומדים ומצטיינים בכיתת המצוינות האקדמית

דני אליהו
מנהל חט"ב

אנו גאים לשתף אתכם בחוויות הלמידה בכיתת המצוינות האקדמית בריגלר במחצית ב׳.

תלמידי כיתת המצוינות השתתפו בתוכנית יוקרתית של משרד התעשייה והכלכלה- "לעוף על יזמות" שתכליתה לעודד בני נוער ליזמות ופיתוח חדשנות.

במסגרת התוכנית  הועבר לתלמידי הכתה קורס כיצד מייצרים יזמות עסקית בתעשייה ומודלים מגוונים לפיתוח יוזמה, התלמידים נחשפו לענפי תעשייה שונים ואופן פעילותם ועבדו בצוותי עבודה שפיתחו מודל לשיווק וקידום היוזמה שלהם.

היוזמה של תלמידי הכיתה נבחרה לקבוצת 20 היוזמות המצטיינות בארץ.

במסגרת הקשר עם האקדמיה השתתפו התלמידים ביום לימודי-חוויתי במכללת אורט הרמלין להנדסה שבנתניה.

את היום התחילו בהרצאה ופעילות של המרצה אל"מ קובי יעקובוביץ' על הצפנות וסייבר בצה"ל והמשיכו בהרצאה על חדשנות במשחקי מחשב וסיור בכנס החדשנות של מכללות אורט שהתקיים באורט הרמלין. בכנס זה הציגו הסטודנטים מכל רחבי הארץ את הפרויקטים הנבחרים שעלו לגמר.

בשיעורי העתודה המדעית הטכנולוגית למדנו תיכנות בתוכנת Python – תכנון וכתיבת קוד, תנאים ובעיות מילוליות. התמקדנו במספר תתי-נושאים עם תוצרים שיצרו התלמידים וביניהם:

*הטכנולוגיה בשירות בעלי מוגבלויות.

*קליקבייט: עד כמה קל ליפול בפישינג? ניסוי ומסקנותיו.

*שימוש בטכנולוגיות בחינוך – פתרונות למוסדות חינוך.

*שימוש בטכנולוגיה בכלל וסמארטפון בפרט – התמכרות או תופעה מבורכת.

 

טיול שנתי שכבת י"א

ליאור פריאל
מחנכת כיתה י"א3

יצאנו בשבוע שעבר לטיול מלא חוויות וכייף. יצאנו מוקדם לכיוון הצפון. עשינו את מסלול נחל הבניאס בכייף, שמענו את זרימת המים המענגת. המשכנו לקייקים כפר בלום. היה כל כך מרענן ולסיום חגיגי מפנק- ארוחת במסעדת בשרים בקרית שמונה. כל כך כייף לסיים כך את השנה עם הרבה חיוכים וחוויות!
תודה רבה לאושיק רכז הטיול ולמנכ"ל אורי על ארגון הטיול.
תודה רבה למורות המלוות, לברכה, לגלית ומלי היועצת.

פסטיבל התכנות

שליו טהרני
תלמיד ח

ביום חמישי האחרון בתאריך ה9.6 התקיים "פסטיבל התכנות" ושם ייצג אותנו שליו טהרני מכיתה ח'

אז מה זה פסטיבל תכנות?

פסטיבל התכנות מתקיים פעם בשנה לחט"ב ושם מתקיים (השנה היה באופן מקוון)

הצגת פרוייקטים שתלמידי חט"ב עשו מול מהנדס/ת תוכנה של חברת גוגל ישראל 

ושם מהנדס/ת התוכנה של גוגל נותן טיפים לשיפור הפרוייקט ולהמשך קריירת התכנות ועולם הייטק

אז מה תלמידי החט"ב עושים בפסטיבל התכנות?

אז אני אספר בקצרה מה קרה באותו יום

תלמידי החט"ב ניגשים לפסטיבל התכנות עם פרוייקט שהם הכינו במהלך השנה והשקיעו מאמצים בבניית הפרוייקטים לפני התחרות עצמה יש המון עבודה כגון

לסיים את הפרוייקטים בזמן

להכין סרטון הסבר

להכין מצגת הסבר על הפרוייקט 

ולכן התלמידים משקיעים המון מאמץ לפני הפסטיבל

ביום הפסטיבל עצמו:

התלמידים מגיעים עם הפרוייקט מוכן עם ידע על הקוד שאם ישאלו שאלה אין סיכוי שלא ידעו משהו לגבי הפרוייקט

 

לאחר מכן התלמידים נכנסו לפגישה ב"google meet" יחד עם מהנדס/ת תוכנה של גוגל

ושם הציגו מה פיתחו במהלך השנה ולאחר מכן מהנדס/ת תוכנה של גוגל שאלה שאלות לגבי הפרוייקט ונתנו טיפים לשיפור הפרוייקט וטיפים לעולם התכנות והייטק.

בגרות במגמת הקולנוע

ליאת מר
רכזת מגמת קולנוע

.מגמת קולנוע צילמה וערכה בחודש האחרון את סרטי הגמר. שעסקו בגזענות, יחסי הורים ילדים. הנה מס צילומים שמתעדים את העבודה

 

מסיבת סיום מחזור כ"ד

אליס רז
מחנכת כיתה י"ב1

ביום ראשון התקיימה מסיבת סיום של מחזור כ"ד. בסימן כל אחד הוא כוכב.
הטקס נפתח בהתרגשות גדולה בכניסת הבוגרים לבית הספר בליווי המחנכות. השתתפו בו תלמידי מגמת מוזיקה ותלמידים נוספים מהשכבה. התלמידים הציגו קטעים קצרים אותם כתבה בכשרון רב מרים שפיגלמן, רכזת השכבה .
בסיום הטקס חולקו לתלמידים תעודות גמר והונפו הכובעים הציבעוניים אל על.
תודה רבה למחנכות יב. מרים, ורד, הדר ויעל ולכל העוסקים במלאכה.
קשה לנו הפרידה מכם,מחזור כ"ד, נברך אתכם בברכתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל:"יהי רצון שה' יאיר את דרככם, ברכה זו מכילה בתוכה שתי ברכות: האחת, שהקב"ה יאיר לכם את הדרך, יכוון אתכם לדרך הנכונה, לעשות הישר והטוב.
והשנייה שדרככם , אור ה' יופיע בעולם, דרך האישיות, הפעולות, הדיבור והמעשים…".
יהי רצון שתצליחו בכל מעשי ידיכם ותהיו כוכבי אור שתורמים לכלל בכל אשר תעשו.תלכו לשלום וחזרו לשלום. בהצלחה רבה

מסיבת סיום י"ב1

ביום רביעי שעבר התכנסו בנות כיתה יב1 בחדר כינוסים למסיבת סיום כיתתית. במהלך השנה הבנות כתבו במחברת מיוחדת שעיצבו חוויות מחשבות על פעילויות שונות שעשינו והן קיבלו אותה למזכרת בתקווה שיוסיפו עוד חוויות טובות שיעברו.צפינו במצגת מלאה בתמונות של כל החוויות שעברו השנה ולסיום כל אחת כתבה לעצמה מכתב שישלח אליה אי"ה בעוד 5 שנים.בתקווה ובתפילה שכל הדברים הטובים שאיחלה לעצמה יתגשמו.היה קשה להיפרד, אך החוויות והאהבה נשארים לתמיד. בהצלחה רבה אהובות❤️
המחנכת אליס רז.

קיץ בטוח - תחזרו בשלום!

בת אל פינגדלין
רכזת בטיחות בדרכים

לקראת היציאה לחופשת הקיץ תלמידי התיכון חוו סדנאות הכנה ולמידה על כללי הזהירות והבטיחות בדרכים.
תחילה, נפגשנו עם שחקן הכדורגל, בן ממן. ממן עבר תאונת אופנוע, בה נקטעה רגלו.
בשיחה סיפר השחקן על סכנות האופנוע, חשיבות חבישת קסדה ונסיעה מתונה. בנוסף לכך, שיתף ממן על היכולת להתגבר על כל מכשול בזכות כוח הרצון

לאחר מכן, בסדנת מציאות מדומה, התלמידים חוו באמצעות משקפי הדמיה נסיעה באופניים חשמליים על כל הסכנות הכרוכות בה. בסדנא שולבה הדרכה והנחיה לכללי רכיבה בטוחה

בהצלחה לתלמידי שכבת י הנבחנים בבחינת התיאוריה ביום ד'

קיץ בריא ובטוח!

עשינו היסטוריה - למידה רב תחומית בריגלר

תהילה שטרית
רכזת פדגוגית

הסרט שלפניכם משקף את התהליך שעשו השנה תלמידי שכבה ח' בחט"ב ריגלר בנתניה, במקצוע היסטוריה, במסגרת התוכנית הרב תחומית המשלבת את האומנויות יחד עם מקצוע ההיסטוריה, שנלמדה השנה בשכבתם.
סרטון זה מציג מה קורה כאשר מחליטים לצאת מתוך המחברות והספרים ולהעביר את השיעור אל האקרנים .
את התלבושות והאביזרים שתראו בסרטון, הכינו התלמידים יחד עם יאנינה המורה לאומנות
את הסרטון עצמו יחד עם המורה דוד מועלם, המורה לקולנוע, כתבו, ביימו, הסריטו ושיחקו התלמידים היקרים
על כל התהליך השנה, הייתה אחראית תהילה שטרית הרכזת הפדגוגית של חטיבת הביניים
הסרטון מתאר 3 תקופות שונות בהן החליטו הדמויות בו, לצאת לעצמאות ולגבש לעצמם דרך חדשה
(קצת כמו שהיה השנה במסגרת התוכנית הרב תחומית)
תקופות אלו הינן חלק מתוכנית הלימודים בהיסטוריה והן סוגרות למעשה שנה שלמה של עשיה בה "עשינו היסטוריה" יחד עם התלמידים ולימדנו אותם בדרך שונה ומגוונת מהי היסטוריה ..
בסוף הסרט נציג עוד מתוך התוצרים שהכינו התלמידים לאורך השנה, במסגרת התוכנית הרב תחומית.

מעורבות בקהילה

סיון מכלוף פלח
מנהלת חט"ע

במסגרת מעורבות חברתית השתתפו תלמידי י'/4 כיתת אתגר בנים בפעילות משטרתית.
המפגש נערך בבית יד לבנים בנתניה.
לפעילות זו הצטרף גם תלמיד כיתה יב' אלעד אברה אשר התנדב לבוא.
הם פגשו שוטרים במדים אשר דימו -'תקרית אלימה'.
התלמידים היו שחקנים. תפקידם היה לדמה סיטואציה של הפגנה והפרות סדר ומשמעת. על השוטרים היה לבצע את תפקידם, כגון : מעצרים, הרגעה, הרחקות מהמקום וכיוצא באלו.

שיתוף-הפעולה בין השוטרים לתל ידים היה יוצא מן הכלל וכולם עמדו במשימה.

שיחת הסיכום והתובנות שנלמדו מפעילות זו הטבו מאוד לשני הצדדים.

פה ההזדמנות להודות שוב בראש ובראשונה-
לאורי על ההזדמנויות להתנסות שכזו!!! תודה

סיון

לא נפסיק לשיר- מגמת המוסיקה בריגלר

מרינה מוסנקיס
רכזת מגמת מוזיקה

עברנו עם תלמידי מגמה שנה מלאה בעשיה מוזיקלית: תהליך הלמידה אינטנסיבי , פרויקטים מיוחדים, הופעות רבות בטקסים ובאירועים שונים. ביניהם הופעה בפני ועדת פרס החינוך , שבה הופיעו תלמידי מגמה יחד עם מקהלת הגמלאים של בית הספר. במשך השנה נוצר קשר חם בין שני הגופים של המקהלה המשותפת, וקשה להגיד מי נהנה יותר – הדור הצעיר או דור המבוגרים.

לא נפסיק לשיר!

מסיבת סיום- לפעמים חשוב לעצור רגע ולשאול את עצמנו … לאן אנו רוצים להגיע בחיינו? את מה נרצה להשיג בעוד שנה?

הנכם מוזמנים לצפות ולהנות מהשירה של ההרכבים הבאים:



ניסוי חברתי ברשת

אוריאל מרציאנו
מורה אמירים

המציאות לא תמיד פשוטה והחיים מורכבים. כמו הרבה דברים בחיים, המציאות מתחלקת לטוב ורע כשהם חיים זה לצד זה.
האם הטכנולוגיה היא סכנה או שהיא יכולה להועיל לבני האדם? כמה קל ליפול בפח של נוכלים ברשת? ומה הקשר בין התמכרות לטכנולוגיה?

עם שאלות אלה ושאלות נוספות, התמודדו תלמידי אמירים בשכבת ז' תוך שהם חוקרים את הסוגיה עד להצגת תוצר.
תלמידי אמירים היו אחראים על התכנון והביצוע, והעבודה נעשתה במסגרת הקורס: "דילמות ברשת האינטרנט: סיכון או סיכוי" בתכנית אמירים.
מוזמנים להציץ ולהתרשם:

שיראל ואוריאלה – אודות תופעת ה"פישינג": יצא לך לראות הודעה על הגרלה במקסטוק? השתתפתם בניסוי!

ליאה, נועה, תהילה, מזל – אודות תופעת "התמכרות לטלפון".

אלון – אודות פסגת הטכנולוגיה בשימוש בעלי-מוגבלויות

פעילות סוף שנה- כיתה י'2

כיתה י"א2- מוקירים תודה לכל המלווים והמתרגלים, רחל, הדר מורה חיילת, אביב ואפרת היקרים, תודה על שנה נפלאה.

נתינה מהלב

סיון מכלוף פלח
מנהלת חט"ע

במסגרת מעורבות חברתית השתתפו תלמידי י'/4, כיתת אתגר בנים, במפגשים עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים. המפגשים כללו סדנת פתיחה, פעילות, סדנת בישול וסדנת סיכום, נערכו בבית הספר והתלמידים ארחו באהבה את קבוצה זו.

דרך החינוך אינה תמיד קלה והיא רצופה אתגרים, אך ישנם רגעים בהם מגיעים לפינת חמד, לרגע של נחת וסיפוק.

כאלו היו המפגשים.
התלמידים התנהגו למופת וריגשו לא מעט אנשים ובעלי מקצוע.

פה ההזדמנות להודות בראש ובראשונה-
לאורי על ההזדמנות לתכנית שכזו!!! תודה רבה🙏

תודה לסתיו היועצת
למתנאל המתרגל
ו לבני אב הבית שהיו שותפים לעשיה

שתלמידיי יזכו בע"ה להמשיך כך
ולהיות תמיד בצד הנותן

גאה בכם 💐
סיון

"גם הוא באצילים"- 400 שנה להולדת מולייר

פביאן רודוי
רכזת מגמת צרפתית

ביום שלישי 14.6.22, שתי תלמידות מהתיכון- אורנלה בלאיש ועדן פרז, עלו על במת התיאטרון הערבי-עברי ביפו 🎭 לביצוע מרשים של קטע מפורסם של המחזה "גם הוא באצילים" (Le Bourgeois gentilhomme). הן הצליחו להצחיק ולרגש את הקהל. התלמיד המוזיקאי המוכשר- ארז אנטה, ליווה אותן בפסנתר ובכלי נגינה תאילנדי נוסף המכונה "קים". המופע התקיים במסגרת תחרות נושאת פרסים לציון הולדתו ה- 400 של מולייר. הוד מעלתו מר אריק דנון, שגריר צרפת בישראל, כיבד אותנו בנוכחותו בגמר המותח והכריז על שמות הזוכים. התלמידים לא זכו במקום הראשון אך בהחלט קיבלו הזדמנות לשחק בתיאטרון אמיתי, להתמודד ולהתרגש. אני כמורתם, שמחתי באופן אישי לעורר אצלם את אהבת התיאטרון והמשחק. חווית הלמידה המשמעותית הזו התרחשה בזכות תמיכתו הגדולה של מנכ"ל ביה"ס אורי כהן, בזכות עזרתה של המורה למוזיקה מרינה ובזכות אמונם של מורי משפחת ריגלר היקרה. 💐

טיול סוף שנה צוות

הילה כהן
וועד מורים

בסוף זה קרה… החלטנו הפעם ללכת על כיוון אחר של טיול בטבע גם אם הוא קצת רחוק.

יש לציין שבתחילה לא ממש התלהבו רחוק..קשה…כמה נלך?
אבל הבטחנו שלא ילכו יותר מידי ושיהנו בטבע והמון מים.
אז יצאנו אוטובוס מלא עם צידה לדרך בשקית אישית עם כריך ושתיה לכיוון עמק המעיינות ..
פגשנו את המדריך ועלינו על רכבים ירוקים  , נסענו בשיירה עוברת 
לנקודות שונות עין שוקק, שביל צביקה קפלן ועין מודע.
השתכשכנו ,נרטבנו ,צחקנו ,קשקשנו והכי חשוב נהננו מהיחד.
לאחר מכן נסענו למסעדת "הלנה" בבית שאן היה טעים ונעים
שהיינו כבר שבעים ומרוצים יכולנו לחזור בשמחה הבייתה.
 
תודה לאורי ולוועד המורים על ארגון יום מוצלח שכזה.

השליחות שלי

הילה כהן
מחנכת ח'5
השנה סוף סוף חזרתי לחנך אחרי 4 שנות הפסקה לא דמיינתי בחלומי שאפצע ואתנתק ל3 חודשים..
אבל הייתה קורונה והיה צריך מישהו מאחורי הקלעים אז הייתי איש הקשר של כולם עם כל ההודעות..מי נחשף מי נדבק וכו…
חזרתי במלוא המרץ לכיתה של 30 בנים בגיל התבגרות.
היו אתגרים לא פשוטים לקחתי על עצמי עוד תפקיד של מערכת בניסיון מסויים להשלים את החוסר שהיה לי בתקופת ההחלמה.
חזרתי להיות אמא ל 30 ילדים חוץ מהארבעה שלי, השלמנו פערים חוויות.
הקמנו פרוייקט של "כיתה מאמצת משפחה" כדי להסביר להם את ערך החסד והנתינה כפי שקיבלתי מהאחרים בתקופת הפציעה.
סיימנו תקופה מאתגרת עם עומס לימודי 3 גיחות של יומיים כל פעם בכובע אחר.
ולסיום השנה ביום האחרון אחרי שחולקו תעודות הצטיינות ערכנו שולחן שוק שהבנים עשו לבד והפתיעו את כולנו , ההורים הביאו עוגות מפנקות 
ואז ברוגע כל אחד קיבל את התעודה שלו עם כמה מילים שמופנות אליו באופן אישי.
 
עם כל השנה המטלטלת והמאתגרת שהייתה לנו נזכור אותה לטוב.
מאחלת לכם חופשה מהנה 
שמרו על עצמכם סומכת עליכם תמשיכו עם ערך הנתינה גם בחופשה..
מעריכה כל אחד ואחד מכם,
תודה לתמר שירה הבת שירות שליוותה את הכיתה בחום והרבה נתינה
תודה על הזכות שניתנה לי הורים יקרים להיות שותפה לחינוך הילדים.
 
המורה הילה
מחנכת ח5

טקס מצטיינים שכבת ז'

אביבה טולקין- כהן
רכזת שכבת ז'

ביום ראשון, רגע לפני היציאה לחופשה הגדולה, התקיים בשכבת ז טקס סיכום שנה וחלוקת תעודות מצטיינים.
הועלו על נס תלמידים המצטיינים בנוכחותם בתפילה באופן עקבי, תלמידים שהתנהגותם לזולת מהווה דוגמא ומופת ותלמידים המצטיינים בלימודים. אנו מאמינים כי שילוב של תורה, עבודת המידות וחתירה למצוינות לימודית, הם השילוב המנצח אשר יובילו את תלמידנו להיות מבוגרים אחראיים ואזרחים טובים זה לזה ולתפארת העם והארץ. נמשיך בדרך חינוכית זו ובע"ה נראה את כל תלמידנו מצטיינים בדרכם.

הקשר הרב דורי

אביבה טולקין כהן
רכזת שכבת ז'

בשכבת ז' נערך מפגש מרגש עם מר יעקב קורסיה, סבא של יגל מכיתה ז5 וגב' שולה רובין, סבתא של נופר מכיתה ז1. במפגש זה שיתפו הסבא והסבתא את התלמידים בסיפור חייהם, עליית משפחתם וקליטתם בארץ, וזאת כסיכום לכתיבת העבודות בו מתעדים התלמידים את סיפור חייהם של אחד הסבים/ סבתות. התלמידים הקשיבו בקשב רב לסיפורים שבעיניהם הם חלק מההיסטוריה..
אנו מאמינים כי ישנה חשיבות רבה בשמיעת ותיעוד סיפור הדורות הקודמים, הן בבניית זהות משפחתית והן בבניית זהות ישראלית ציונית. בע"ה יגדלו כל תלמידנו להיות בוגרים אחראיים אוהבי הארץ.

גלילה לראש העמוד